Častokrát narazíte na nejrůznější reklamy, slibující vám hory doly a služby nezměrné kvality – na to všechno se musíte připravit. Nikdo vám nebude říkat, že jeho nabídka je „ok“ nebo „docela dobrá“, všichni samozřejmě svou službu či svůj produkt budou propagovat jako ten nejlepší, nejideálnější a nejchytlavější. Na vás, na potenciálních klientech, je poté volba, kterou z těchto nejrůznějších agentur a společností vybrat. SEO průmysl je neustále se vyvíjející dynamické prostředí on-line světa, které je vysoce konkurenční. Spousta nejrůznějších firem vám bude nabízet nejen cenově výhodné balíčky služeb, ale také další dodatečné služby. Samozřejmě, nejlepší je vždycky se podívat na webové stránky dané společnosti – ty jsou odrazem toho, jak to zhruba bude vypadat u vás. To znamená, že pokud zadáte do vyhledávače SEO agentura či SEO služby a nevyjede vám vámi vybraná firma či společnost jako první, asi to není to nejlepší na trhu.
Pokud ale nejste nikterak znalí technických či jiných aspektů SEO, možná byste se měli raději orientovat podle jiných kritérií. Přeci jen, ne každý pozná dobrou webovou stránku bez hlubších znalostí. Přesně proto existují seo seznamy SEOLight. Podívejte se nejen na minulé klienty dané společnosti, ale také na celkovou nabídku SEO služeb, kterou společnosti nabízejí. Jestli nabízí například správu webových stránek, tvorbu obsahu, překlady nebo jiné, daleko konkrétnější služby jako například podrobnou SEO analýzu či SEO optimalizaci jednotlivých prvků webové stránky.
Přesně proto kvalitní SEO agentura bude mít celou řadu referencí od svých dobrých, minulých či stávajících, klientů, kteří jsou s jejími službami spokojeni. Mohou to být nejrůznější e-shopy, mohou to být webové stránky s informativním obsahem, mohou to být i velké podniky. Vždycky dojde na výsledky, protože dle výsledků můžete nejlépe vidět, jestli se vyplatí investovat do nějaké firmy peníze či ne.